Natt-TV och Paul McKenna

I natt vaknade jag vid fyra tiden, har gjort det ganska ofta det senaste. Vissa nätter kan jag somna om med en gång, men ibland ligger jag bara och tänker tills jag blir tokig. I natt satte jag dock på tvn. TV4plus visade "Hypnosbanta med Paul McKenna" Herregud vilket program. Han snurrade med händerna hur man skulle tänka när chokladtårtan närmade sig. Jag brukar tro på mycket saker, men det där va jag väldigt skeptisk till. Men dom intervjuade familjer som gått ner redan efter tre veckor bara genom att sitta still och snurra runt med händerna och verkligen känna efter om dom va hungriga eller om det bara va ett sug. Tur för mig att det va dubbelavsnitt, orkade dock inte kolla så speciellt länge. Somnade om skönt sen.


Kommentarer
Linnea

Grattis, tvåbarnsmamma!! Hoppas att ni mår bra! Vi ses!! Kram

2009-09-06 @ 10:08:05
URL: http://parlalinnea.blogg.se/
Stina

Grattis!!!



Fick höra den glada nyheten via Micke. = )

2009-09-06 @ 22:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0