Helgen som varit

Efter nån timma igår hade jag i alla fall lugnat ner mig. Det är verkligen surt att få onödiga utlägg, men det finns ju inte så mycket att göra åt det.

Helgen har annars varit bra. I fredags var det fredagsmys med hela familjen som gällde. Kamben, sallad och bröd och glass till efterrätt.
På lördagen grejade vi lite hemma under förmiddagen och efter lunch gick vi ut en stund. Dock blåste det ju en del så det var inte jätteskönt. Det fick bli slapp inne i soffan sen innan det var dags att bege sig hem till David och Karro som nyligen flyttad. Jättehärligt och stort kök hade dom. Dom bjöd på god mat och sen blev det tv och tv-spel. Båda småtjejerna var duktiga och ställde inte till med mycket väsen. Alina somnade i vaggan och Filippa somnade i deras stora säng. Så det blev ganska sent, men det är skönt att veta att båda barnen kan slappna av så bra när man är hemma hos nån annan.
På söndag blev det lite städ och sen kom Robins kompis  Rickard och demade en dammsugare.
Efter det så bestämde vi oss för att promenera och köpa lite thaimat, jag var inte alls på humör för att ställa mig och laga mat efter det med bilen. Fick bli resterna av glassen till efterrätt. Tidigt i säng blev det också, och jag kan inte komma ihåg att Alina vaknade nåt i natt så känner mig ganska utvilad idag.

Nu sitter jag här på min lunchrast. Solen skiner ute och man är inne i bunkern, men det är bara 2 timmar kvar, så ska göra ett ryck med det sista och sen dra mig hem till min lilla solstråle.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0