Hemmalagad mat

Jag hade tinat röding till idag och tänkte att jag ska ta mig tid och göra en portion även till Alina. Började med att koka potatis och lade sen i fisk och lite ärtor. Såg inte förräns efter jag tagit kortet att det lade sig som en glad gubbe :-)

Alina var väl inte överförtjust i maten. Hon älskar ju snarare allt som har med köttfärs och tomater att göra, men man måste ju testa i alla fall.
Ser ni förresten hur mycket disk jag gjorde igår då. Jag kan säga att jag saknade min mamma väldigt mycket igår. Hon är alltid supersnäll och diskar när hon är här, om inte jag för ovanlighetens skull lyckas diska innan dom dyker upp. Man känner sig i alla fall väldigt nöjd när disken väl är gjord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0