Jag blir så JÄVLA ARG!!!

Och ledsen på människor som inte kan låta bli andras egendom.
Idag skulle jag glatt åka ensam till affären men när jag kommer ut till bilen är den ena baksidorutan inslagen. Jag blir väldigt upprörd och går in för att hämta Robin. Orkade inte själv kolla vad som saknades. Robin konstaterar att ingenting är stulet och det är väl bra i sig, men samtidigt blir jag ännu mer ledsen för det betyder ju att personen i fråga bara gjorde det på "skoj". Jag behöver verkligen inte det här. Ekonomin går redan på sparlåga. 35% av kostnaden eller minst 1000:- Jag finner inga ord, jag känner bara att orken rann ur mig. Nu ska jag ta och samla mig, torka tårar och försöka ta mig till affären...


Kommentarer
Cina

Kramar om! Sicka skitfolk det finns!!

2010-04-11 @ 13:18:25
URL: http://cinanas.blogg.se/
Stina

TRÅKIGT! =( Enda trösten är att det förmodligen kommer tillbaka till dem själva en dag.



Stor Kram

2010-04-12 @ 11:34:26
URL: http://stoonen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0