Vad hände?

Tänkte ta mig i kragen och blogga om vad som hänt i helgen. Skulle lägga över kort från kameran och inser att det enda kort jag tagit var ett idag. Jag vet att jag glömde kameran i fredags när jag var hos Tessan. Därifrån hoppas jag att jag kan samla in kort från födelsedagsbarnet. Om jag inte skrivit om det innan så hade jag i alla fall jättekul och stannade kvar hos dom tills lördag morgon.
På lördag kom min mamma och pappa hit och jag och mamma gick en stund på Backaplan och införskaffade lite nya kläder till Alina. Sen blev det lite ägg, sill och potatis till middag.
På söndagen bar det av upp till Robin och Elmia i Jönköping. Det blev några timmar på mässan. Sen blev det mat och kaffe på stan och hotell. Dock trodde jag att det var samma hotell som dom hade förra året så blev lite besviken. Det andra hotellet hade betydligt bättre frukostbuffé, men men. Det var ju inte bara för frukosten jag var där.
Igår körde vi hem ganska så tidigt eftersom Robin skulle iväg och jobba. Vi tjejer sa hej då till mamma/mormor och pappa/morfar som spenderat det sista dygnet till mina små älsklingar.
Idag har jag och Filippa varit ute en liten stund på förmiddagen. På eftermiddagen var det dags för Alina att få sprattla i vattnet. Båda tjejerna sov sen på eftermiddagen.
Nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives och väntar på att Robin ska komma hem.

Jag tog några kort med mobilen i alla fall från helgen. Suddiga, men dom är i alla fall...


Tessans tårta som jag bakat till henne


Alina testade på att ha fjädrar på huvudet (det var ju påsk)


Födelsedagsbarnet


Robin och Micke (ovanligt att se nån som är längre än Robin)

Och här kommer det enda kortet som jag tagit idag med vanliga kameran:

Alina utvecklas hela tiden, det senaste är att sätta sig upp på knäna. Alltid spännande med utveckling. Idag är ju lillkickan 7 månader. Som man brukar säga, tiden går fort.



Kommentarer
Lina

Åh jag ville oxå till elmia under påsk, men de fanns ingen tid och plats tillde. =(

ja barnen dom växer snabbt. de är jobbigt när man inte ser som på länge och sen är som inga bebisar mer.. =) (malins lilla saga)

Visst är de tråkigt när man har en kamera men glömmer den, eller glömmer TA kot!

Ha en bra helg. Kram

2010-04-08 @ 08:57:00
URL: http://lina87.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0