Välfylld men ändå så tom helg

Igår åkte Robin till Elmia i Jönköping. Det är bilmässa och han ska vara där hela helgen. jag åker dit söndag till måndag. Det var väldigt tomt att gå och lägga sig igår. Däremot på kvällen förgylldes av min vän Jessica. Vi tittade på "Sommaren med Göran". Det är jättekul att se film med Jessica, hon lever sig verkligen in i filmen, men ni som hatar folk som pratar under filmer ska inte titta tillsammans med henne.
Idag har jag gjort klart Tessans present. Hon fyllde 30 i lördags så ska ha drop-in idag. Jag tänker inte tala om vad det är men visar bild lite senare hihi. Jag hoppas hon tycker om den.
Imorgon kommer min mamma och pappa och ska stanna tills på måndag. Dom ska ta hand om Alina när jag rymmer till Jönköping. Jag brukar tycka det är okej att lämna, men just nu så vill jag inte. På söndag eftermiddag ska även Filippa komma hem. Jag vet att dom är i bra händer men jag komma sakna dom sjukt mycket.

Igår mötte även Cathrine upp mig på Backaplan när hon hade lunch. Vi gick runt och spanade i affärer. Cina som har lite mer cash än jag shoppade loss hihi. Vi testade i alla fall ett par solglasögon på Alina. Stackaren. Undrar bara hur små barnen ska vara för att dom ska sitta snyggt. Tyckte dom såg lite små ut, vad tycker ni?


Nu sover Alina och jag ska ta och äta lite mat och göra mig kalasfin så jag kan ge mig av.

Hittade förresten en söt liten skylt när jag var i affären igår:


GLAD PÅSK PÅ ER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0