Vardagsliv

Här händer det inte så mycket. Dagarna går, jag jobbar lite. Det är lite skönt faktiskt, blir ju inte så långa dagar heller. Jag kommer ju hem innan fyra, då har man ju fortfarande tid över till annat. Igår tog jag en promenad med Alina till Backaplan för att införskaffa lite mat. Jag vill väldigt gärna att hon ska äta samma mat som oss, men när allt ska kokas och inte innehålla salt så är ju faktiskt den färdiga maten väldigt skön att ha till hands. Hon kommer lära sig tids nog. Vad jag hade glömt när jag var i affären var att jag för ovanlighetens skull skulle köpa en tidning, GT. Min syster hade messat tidigare på dagen och berättat att hon och Elsa fanns med på ett uppslag och vad jag kan komma ihåg så har inte Charlotta varit med i tidningen sen hon var utklädd svensk supporter på Australien Open. Det klippet borde finnas hemma hos mamma och pappa nånstans.
Artikeln som var i tidningen igår handlade om amning och om jag inte minns fel så blev Charlotta stoppad på stan och fick lite frågor om amning samtidigt som fotades en hel del. Detta är i alla fall resultatet:


Idag var det uppgång halv åtta tyckte Alina och snäll som jag är låter jag Robin sova vidare. Har dock redan lyckats med att gå in i en dörrpost och fått en liten fläskläpp. Jag ingår i kategorin klumpiga människor. Filippa vet jag har ärvt det, hoppas att Alina klarat sig, även fast hon förtillfället har en hel del blåmärken, men det har nog snarare utvecklingen att göra...

Önskar alla en skön lördag!



Kommentarer
Emily och Daisy

Och en skön lördag önskar vi dig med! :)

Ses på måndag. Kramar

2010-04-17 @ 10:32:10
URL: http://genetiqua.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0