Alla dessa val i livet

Igår åkte vi till Ikea för att köpa nya madrasser till våningssängen jag har införskaffat. Jag har inte varit så nöjd med mina kuddar så hade bestämt mig för att köpa en ny. Men Ikea gör det ju inte lätt för mig. Det finns kuddar för alla sovställningar. Jag är vanligen en magsovare/sidsovare och än så länge kan jag ligga på mage, men det är inte så skönt. Så just nu är jag en ryggsovare/sidsovare. Så vilken kudde väljer man då? Den för mage, för att jag nästa år kommer kunna sova på mage. Den för rygg för det kommer passa mig bäst nu? Eller den för sidan för att den kanske är mest mångsidig.
Nu är jag lite osäker men jag tror det blev en ryggkudde, dom plattar ju faktiskt till sig efter ett tag och sen valde jag inte heller en av dom dyrare utan den för 59:-
Igår kväll låg jag bara och myste med min nya kudde och i morse kändes det underbart. Så billigt kan vara bra, även fast det väldigt ofta klingar falskt tillsammans.


Kommentarer
Lina

ja va bra tips. vi behöver oxå nya kuddar. har bara fyra tunns jävlar som knapps märks, man får buckla till dom i en hård hög så man iaf somnar skönt.. haha..

kommer du ihåg va den hette? de är ju nästan lättast? jag visste inte ens att de fanns magsovarkuddar, ryggsovarkuddag osv.. bar johanna.. =)

2010-08-24 @ 18:43:23
URL: http://lina87.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0