Det går inte riktigt att sätta fingret på det

Idag har det varit en sån dag när man känner sig... hm... nere, missnöjd, inte mycket som är bra, allmänt trött. Jag har inte kunnat förklara mig för Robin när han undrar vad det är. Det är ju svårt när man inte vet själv. Kanske är det att det blir för mycket i mitt lilla huvud som snurrar och jag inte vet vart jag ska börja sortera tankarna. Det får nog bli sängen här strax och hoppas på att jag vaknar på ett annat humör imorgon.

God natt på er alla!



Kommentarer
Katta

Det är så att tjejer måste få böla lite då och då utan anledning...Fixar våra respektive inte det får de sticka ut en runda och låta oss böla helt enkelt!!! Det är bara till deras fördel om de kommer tillbaka med blommor och choklad eller annan lyxig gåva som vi förtjänar hi hi. Puss

2010-09-01 @ 08:41:24
Karro

Känner igen känslan, skitsvårt att förklara vad problemet är när man inte vet det själv, man bara vet att nåt inte är helt 100...

2010-09-01 @ 13:21:49
Lina

LIte svar på de andra inlägget. nee vem kan med att dissa ett glatt barn som spelar apa eller bara är glad. ibland får jag känslan att föräldrarna tittar lite snett på mig när man liksom börjar leka tillbaka som om man vore någon pervers typ... !

men jaa man blir irriterad!!!

2010-09-01 @ 22:07:57
URL: http://lina87.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0