Höstens första babysim

Idag var det dags för höstens första babysim. Alina älskar att bada. Hon är dock väldigt dålig på detaljen att sparka för att komma framåt. Hon gillar mest att bara ligga och flyta eller tror att det går att hoppa som en groda i vattnet. Vi var ju lite delade till att börja simmet nu i höst men fick lov att dela upp betalningen så vi inte förlorade platsen. Det var väldigt kul men väldigt uttröttande.

Tyvärr var det inte samma lärare som vi hade under vårterminen så blev ganska besviken på det. Hjälpte inte heller att denna sjöng högt och falskt under alla sånger. Jag vet att jag inte att jag inte är en superstjärna på att sjunga, därför håller jag mig ifrån det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0