Tredje gången gillt

Då var det dags att töja ut magen igen för att göra plats för Filippas och Alinas nya syskon. Idag är det 4 månader kvar till beräknat datum, och ni som känner mig vet att jag har en tendens att gå över tiden så fasar för att det blir ett julaftonsbarn. Ni får hålla tummarna att det inte blir så.
Nu när man har Alina här hemma så har man inte hunnit tänka och känna efter så mycket hur allt kommer bli, men jag tror det kommer bli jättebra. Har ju en massa hormoner i kroppen, och än är jag inte speciellt trött, men den senaste veckan har verkligen tagit ut sin rätt. Så denna veckan är det nog dags att försöka komma i säng i tid.

Här har bilder på det lilla underverket;


Någon som vågar sig på att gissa om det blir en kille eller tjej?



Kommentarer
mia

åh man får gratulera!!! så roligt för er!

2010-08-16 @ 18:47:53
URL: http://ehrnbecker.blogspot.com
Cina

Pojk! Som jag trott från början ;-)

2010-08-16 @ 19:05:07
URL: http://cinans.blogg.se/
Linnea

Grattis!! Herregud, vad roligt!! Jag tror det blir en tredje prinsessa! =)

2010-08-16 @ 20:08:30
Jessica

Vilka fina bilder... jag tror dt blir en liten pojk... bäst hade väl vart en flicka=) kram kram

2010-08-17 @ 10:05:02
ewa

åh grattis johanna!! jag har alltid velat ha 3 barn, o du är snart där!!=) lycka till med graviditeten! kram!

2010-08-17 @ 11:35:42
Stina

Åh Johanna, ÄNTLIGEN!!! = ) Vilka fina bilder. Bara 4 månader kvar, gud vad tiden går fort. Du ska se att vi får igång dig innan julafton ; ))



Stor Kram

2010-08-17 @ 16:26:57
LIna

aaaaaa va roligt.. grattis... va spännande. ska bli roligt att följa dig här på bloggen.. Kram från gtown

2010-08-19 @ 21:13:43
URL: http://lina87.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0