Alla Hjärtans Dag

Jag har aldrig lagt nån vidare energi på denna dagen. Jag har lite inställningen, som min pappa brukar säga om farsdag, att man kan uppskatta varandra alla eller vilken dag man vill. Det blir lite roligare så. Idag är Robin iväg hela dagen för att greja med bilen. Han frågade innan om det var okej att han var iväg, men mig spelar det som sagt ingen roll. Det tråkiga är ju att han inte är hemma med oss.

När man har kommit in i affären denna veckan har det funnits choklad och hjärtan precis vid ingången. Det är sjukt hur mycket mer man kan ta bara för att det ligger i en fin ask.
Oj, vad bitter jag låter, men Alla hjärtans dag är som han säger på ICA-reklamen. En dag för att affärerna ska tjäna lite mer pengar.

Mina tankar går idag istället till alla er som inte har nån käresta att dela ert liv med.
KRAMAR TILL ER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0