Minikalas i stan och Alinas finurligheter

Idag hade jag bestämt med Charlotta att jag och Filippa skulle komma in till stan och fira lite lätt att Elsa fyllt år. Det blev en liten fruktsallad och chokladbollar, och kaffe :-) Efter en tröttsam natt så behöver man sin beskärda del med kaffe på dagen. Filippa lekte jättebra med Elsa och hon vågade även klättra upp i den höga loftsängen.
När det var dags att bege sig hem igen ville Filippa stanna kvar en stund, och det är ju klart att hon fick det. Jag behövde åka hem för att släppa iväg Robin på ett möte. Det blev en heldag för henne där, och medans jag sitter här och väntar på att hon ska dyka upp så tänkte jag passa på att dela med mig av dagens påhitt av Alina.


Kan vara lite klurigt att mata henne när hon gärna smakar av stolen om man inte är tillräckligt snabb med skeden


Fast hon har ett jätteskönt täcka att ligga på så rör hon gärna på sig och hamnar på olika platser. Vid detta tillfälle under bordet.


Sen ville hon gärna med leksaken som låg allra längst ner i lådan, eller om det var botten hon var ute efter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0