Nöjd

Vissa dagar känner man sig väldigt nöjd med sig själv. Idag t.ex har jag tvättat sju maskiner, jag har även vikt alla kläder och handdukar. Jag har gjort en chokladglasstårta, jag har dammat i vardagsrummet, jag har installerat våran skrivare som har stått oanvänd alldeles för länge, jag har lagat lunch, jag har matat Alina ett antal gånger och jag har även badat henne nu på kvällen så hon ska bli tröttare. Har även fixat en av Elsas födelsedagspresenter. Jag har säkert missat nåt och det känns som att jag hade kunnat hinna med några saker till, men är ändå väldigt nöjd med mig själv.
Imorgon ska jag se till att jag får gjort en massa fler saker som ska bli gjorda =D


Kommentarer
Cina

Glöm inte... du har bloggat en massa =) Bra gjort tjejen, längtar tills på fredag.... kramis

2010-02-03 @ 22:18:20
URL: http://cinans.blogg.se/
Stina

... och du har hållit mig sällskap! = )

2010-02-04 @ 10:15:44
URL: http://stoonen.blogspot.com/
Jeanna

Tror att din energi smittade av sig lite =) Har själv storstädat lägenheten idag o ska snart börja tvätta.. sen ska jag försöka hinna med gymet oxå, men får se hur det går med det då jag har lite huvudvärk som ligger o lurar.. ses imorgon! kramar

2010-02-04 @ 13:12:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0