Robin, min Robin

Vi satt precis och åt lite mat framför tv.n. Jag har fortfarande MTV på och det kom en låt med Britney, varpå Robin säger; det är ovanligt att se henne med så mycket kläder på (Hon hade på sig en kort kjol och en nätt kavaj).

Detta fick mig att tänka på när vi en gång var ute och åkte och jag har för mig att det var MQ som hade stora annonser med Victoria Silvstedt. Hon hade på denna planschen på sig en snygg kostym.
Jag lägger nån kommentar om den och Robin frågar vem det var. Victoria svarar jag. Robins kommentar: Jaha, jag kände inte igen henne med kläder på.
Hahaha, jahopp. Vad säger man efter det?

Det är underbart kul att vara med Robin, man vet aldríg vad som kan hoppa ur den munnen =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0