Skolval

Hur i hela hisingen *fniss* ska man kunna välja skola till Filippa till hösten. Visst, dom har haft möten på kvällarna, men jag har haft lite annat för mig. Sex olika skolor också, så hade blivit en del möten. Sen när det valet väl är klart ska man söka om fritids. Jaha, jag är ju just nu mammaledig. Har ingen aning om hur och när jag kommer börja jobba, men Filippa behöver ju den omsorgen varannan vecka. Jag skrev på "övrigt" att dom kan ringa mig för att jag hade nollkoll på hur man fyller i på rätt sätt. Dom kommer säkert ändå ringa för att jag fyllt i nåt annat fel. När ansökan ska vara inne? På fredag!! Tur att jag plockade fram lappen för att idag ta tag i det. Undrar vart hon placerats annars... Ja ja, jag kommer i alla fall att vänta på samtalet om Filippas framtid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0