Söndagsshopping

Idag kom Jessica och plockade upp mig så vi kunde ta en tripp in till stan.
Vi fönstershoppade jättemycket, men till slut fick jag köpt ett par jeansleggings som jag har känts saknats i min garderob. Sen fyller ju Robin år på tisdag, men kommer inte berätta för er om jag köpte nåt idag eller inte.
Så här ser i alla fall dom nya leggingsarna ut, jag älskar dom extra sömmarna på dom. Köpte även tröjan/tunikan. Tur att man fick presentkort på födelsedagen.

Tyvärr kom inte mitt vackra leende med på det enda kortet som blev skarpt =D

Det var i alla fall kul att få umgås med Jessica och uppdatera mig på hennes värld. Passade även på att äta pastabuffé när vi var i stan. Det var riktigt gott efter tre timmars gående.



Kommentarer
Tessan

Snygg brud!!!! ;) Jättesnyggt på dig!

2010-02-21 @ 21:28:20
Cina

Riktigt snyggt! =)

2010-02-24 @ 19:46:25
URL: http://cinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0