Tradera is the shit

När jag senaste träffade Tessan försökte jag pracka på henne en top, men det var inte riktigt hennes stil och det kan jag väl hålla med om. Däremot tog en hel del andra kläder.
Men bestämde mig förra veckan för att lägga ut några toppar som inte såg speciellt slitna ut, däribland den som Tessan inte ville ha. Jag lade ut den för 1:- tänkte att jag kanske kan få en tia för den. Idag gick den auktionen ut.
93:- fick jag för den!!!
Dom pengarna sitter verkligen inte fel denna månaden. På söndag går fyra andra auktioner ut för mig. Vågar jag hålla tummarna för att det ska gå lika bra för dom? Många bäckar små...



Kommentarer
Mia

håller med!! har fått sålt jätte mycket barnkläder. som sagt, många bäckar små....

2010-02-25 @ 17:26:44
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0