Välfylld måndag

Imorgon är det dags för födelsedag och kalas för Robin. Idag började vi städa, kommer nog få ta en del till imorgon, men vi kom en bit. Jag skurade badrummet, dötråkigt, men fint blev det och det luktar gott. Sen packade vi på oss massa kläder och begav oss ipp till Filippas förskola. Jag och Filippa vek av till Backaplan på hemvägen för att införskaffa dom sista presenterna till Robin. Sen blev det köttfärssås och spagetti. Det var på tiden att få i sig nåt.
Jag har även hunnit med att baka en av pajerna tills imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den första. Har man aldrig bakat med laktosfritt innan så vet man ju inte hur grejerna reagerar.
Sen var det dags för paketinpackning. Känns som jag knappt suttit ner idag.
Filippa ska snart läggas så får väl passa på efter det att bara slappa i soffan, om inte Alina väljer att vara sådär jobbigt gnällig som hon varit den senaste veckan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0