Att lära nån en läxa...

... kan tyvärr ibland slå tillbaka på en själv. Senast jag tvättade tänkte jag lära Robin en läxa; Att märka att tvätten måste bli gjord ibland.
Sagt och gjort, jag struntade helt enkelt i att tvätta hans kläder för jag tänkte att nästa gång så lär hans kläder ta slut innan mina.
Nu när hans sockar har sinat ut så har även mina strumpor börjat sina. Det är helt enkelt nån med nio storlekar större som använder och töjer ut mina strumpor. En del av dom har även gått sönder vid tårna.
Tji fick jag för att jag försökte...

Men man ska inte underskatta Robin och hans finurliga sätt att alltid klara sig ur saker, det är nog den delen jag älskar mest med honom =D


Kommentarer
Linnea

Hahaha, vad rolig han är!! Du får köpa rosa strumpor med My little pony på eller nåt, så han inte kan med att använda dom! Hoppas allt är bra för övrigt, vi får ta och ses snart! Kram!

2010-01-21 @ 10:07:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0