Dumlegrottor


Visst ser dom goda ut?
Idag skulle jag och Filippa testa på att göra dom. Gjorde exakt efter receptet.
Så här såg våra ut...

Hihihi. Vet inte vad som gick fel, men antagligen så har dom tagit kortet efter bara en liten stund i ugnen. Smaken var det dock inget fel på. Har i alla fall kommit fram till att antingen gör jag degen i större bollar och färre än vad det skulle vara. Eller så delar jag kolorna så att det bara är en halv i varje. Men jag vägrar tro att dom inte kan bli bättre.


Kommentarer
Sally

Hi hi hi bara de är goda så kvittar det eller hur

2010-01-13 @ 20:08:12
Sally

Förresten fin bild på bloggen på Filippa och Alina.

2010-01-13 @ 20:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0