En bra dag

Igår var en bra dag. Började med att jag efter många om och men släpade mig upp ur sängen för att åka iväg och träna lite. Passade även på att sola. Sen blev det lite slapp hemma medans Robin var iväg och tränade. Han kom sen hem med mat och jag fick lov att sticka iväg till H&M som för dagen hade clubdag. Jag hade dock en check som gav mig 20% på reapriset. Hittade ett par byxor och tre tröjor, och alla var i en storlek mindre än vad jag brukar ha =D Sånt kan få en att bli riktigt glad. Senare på eftermiddagen kom Stina hit. Vi köpte pasta med oxfilé från Tildas. Hur gott som helst. Lite tjöt och godis fick avsluta dagen. Det blev helt enkelt en väldigt bra dag.


Kommentarer
Stina

Ja, det var en bra fredag! Tack för det = ) Kram

2010-01-24 @ 14:07:28
URL: http://stoonen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0