En osynlig kompis på besök

I lördags hade vi bestämt med David och Karro att dom skulle komma över och äta mat med oss. Robin hade fått valkött att sin jobbarkompis. Det var inte jag speciellt sugen på att smaka, men vi hade ju även oxfilé. Till förrätt blev det minibaguetter och scampi som Robin marinerat på olika sätt. Dock tyckte jag bara om den med vitlök. Till köttet blev det kroketter och rödvinssky. David och Robin fick husera mest i köket. Jag matade Alina så Karro fick sitta och hålla mig sällskap. Det blev lite tv-tittande och en massa tjöt. Vi väntar ivrigt på att få veta om det är en kill- eller tjejkompis till Alina som ligger i Karros mage. Jag hoppas ju på en tjej, men det spelar ju egentligen ingen roll, men hoppas får man. Det var i alla fall en trevlig kväll, Alina somnade redan vid tio-tiden.


David försökte lära Alina att spela trummor

Har fällt upp klaffbordet så Filippa kan leka i vardagsrummet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0