Längtar efter Filippa

Att ha varannan vecka har sina för och nackdelar. Fördelen är att man hinner ladda upp en vecka. Nackdelen är att man vissa dagar kan sakna henne till döds.
Vi köper väldigt sällan tidningar, dagstidningar alltså, man skulle nog kunna säga aldrig fast det skulle vara att ljuga för igår köpte vi faktiskt en. Inte för att läsa... för det har jag inte gjort än, utan för att få lov att köpa bakboken "Baka med barn". Har inte allt för många kokböcker och skulle nog inte samla alla i deras serie. Men denna ville jag väldigt gärna ha. Har precis bläddrat igenom den. Jag tror att jag vill äta allt. Så nu saknar jag Filippa lite extra mycket för det ska bli kul att få baka med henne nästa vecka. Även fast vi har bestämt att dra ner på sockret men detta är dock för att jag och Filippa ska få göra nåt tillsammans.
Fanns hur många chokladrecept som helst. Älskar choklad! Lovar att berätta hur det gick.



Kommentarer
Jeanna

Låter mysigt =)

2010-01-07 @ 14:36:40
Mia

Köpte också den boken och jag håller med dig. finns otroligt mycket gott. Alla böckerna i serien är jätte lätta (har köpt alla hitills) och jag är mycket nöjd. Kan rekommendera dom =)



2010-01-07 @ 16:05:02
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0