Ordning och reda

Det kanske inte är vårt starkaste koncept i den här familjen, men vi försöker. Nu har jag i alla fall fått plats med Alinas alla fina gåvor från dopet i skänken som står i vardagsrummet. Man glömmer ju lätt av när man får barn att man måste förvara alla nya kläder, presenter och papper nånstans. Jag tror att jag har fått till det ganska bra just nu. Det står inte sååå många påsar och kartonger på golvet nu i alla fall. Jag har tittat runt lite på alternativa förvaringar men har nog kommit fram till att ju mer ställen man har att "gömma" saker på desto fler saker har man. Så tänkte att istället så får jag och Robin nån dag sätta oss och rensa bland våra saker. Det finns nog en del som vi faktiskt inte måste ha. Ska ta mig i kragen och sätta upp Alinas tavlor och ramar över hennes säng, men inte idag. Kanske imorgon. Har även vart och bytt min dammsugare jag fick i julklapp till en mer attraktiv färg; LILA. Den passade perfekt bakom skåpet i köket. Man ser den inte men är väldigt lättillgänglig. Dock låter den ju högre än en vanlig dammsugare så får passa på när Alina är vaken, men jag ser fram emot att få använda den. Matchar även min telefon ;-)


Kommentarer
Stina

Perfekt ju! ; ) Lila är det nya svarta!

2010-01-07 @ 10:02:06
URL: http://stoonen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0