Vin, lussebullar och blogg

Idag hämtade vi upp Jessica på väg hem. Hon skulle få komma och slå död på lite av min ensamma kvällstid. Vi började med lite kaffe och lussebullar. Jessica passade på att mysa lite med Alina samtidigt som jag grejade med utseendet på hennes blogg. Sen fixade jag lite chokladbollar samtidigt som Jessica fick ta en väldigt arg Alina som inte sovit så mycket under dagen. Till slut somnade Alina. Då passade jag och Jessica på att ta ett glas vin i mina fina plastvinglas. Dom som känner mig vet att jag har ägt ett antal vanliga vinglas av glas, men att det typ går sönder ett per diskning. Det var trevligt med sällskap och så här blev bloggen för er som är nyfikna: Jessicas blogg Jag tror att hon var lite nöjd när hon åkte härifrån. Får se till att ägna lite mer tid åt den nästa gång så det blir perfekt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0