Dagarna dom går och går...

efter varandra. Här händer inte så mycket samtidigt som det händer en hel del. I går lämnade jag Filippa till hennes farbror Henrik och Ann-Sofie. Dom skulle ta med henne ut på havet där hennes pappa befinner mig. Det är ledsamt att lämna ifrån sig henne men som tur är har jag ju ett underhållande barn kvar här hemma.
Med Alina är dagarna aldrig lugna. Igår följde jag med Linda och hennes kompis Petra ut till havet för att sola. Dock är man ju inte alltid så duktig på att smörja in hela kroppen och eftersom det blåste en hel del när vi låg där så tänkte man ju inte på det. Så idag är jag röd om låren och det är lite stramt när jag går, så jag håller mig inne.
Idag har det tvättats kläder. Vi har även fått upp två högtalare på väggen då Alina välte den ena av dom och den verkade ta lite skada av det.
Min mamma och pappa tittade även förbi en snabbis på förmiddagen och lämnade lite mat, så idag har det förvällts kantareller och så har jag även gjort köttfärssås med hemmaodlad lök.

Nu ska jag bara ta det lugnt, lägga Alina om en stund och sen ta en svalkande dusch.

Här kommer lite Alina-bilder:

Alina har lyckats krypa in bakom soffan och klättrat upp på en kartong




Alina hittade våra täcken i hallen som var sköna att softa på
(jag ska byta påslakan, därför ligger dom i hallen)


Kommentarer
Stina

Haha, hon är för skön! Aldrig en lugn stund. Kram

2010-07-29 @ 15:30:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0