Idag åker vi utomlands

Kanske låter mer exotiskt än vad det är, vi ska nämligen till Danmark över dagen. Filippa fick dock lite panik när vi berättade att dom inte pratade svenska, sen hjälpte det nog inte att Robin härmade det danska språket.
Däremot är inte vädret riktigt det jag räknade med. Jag kollade dock inte smhi eller yr igår så jag får väl skylla mig själv. Badvärlden, dit vi ska, ligger enligt Robin mestadels under tak. Så jag hoppas att dagen ändå blir bra.
Jag ser mest framemot färjan. Vet inte hur länge sen det var jag senast var ombord på ett.

Snart dags att väcka familjen, ska se till att packa ner kameran så vi kan dokumentera tjejernas första utlandssemester hihi


Kommentarer
Stina

Ha en underbar dag! = ) Kramar

2010-07-22 @ 11:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0