Katarina med familj på besök

I söndags kom Katarina och hennes tjejer Nicholle och Noelle med tåget. Jag såg till att ha mat färdig när dom dök upp vid halv sju tiden. Filippa och Nicholle såg vi inte så mycket av under kvällen, jättekul att dom lekte så bra.
Sen fick jag själv vid nio tiden bege mig ut för att plocka upp Robin vid garaget, efter en timmes väntande så ringde han och sa att det var problem med bilen. Vi var hemma närmare tolv. Jag hade som tur va lagt Alina och Katarina var snäll och nattade Filippa åt mig.

På måndagen så skulle Filippa till förskolan men lät henne vara hemma under förmiddagen eftersom Nicholle var och hälsade på. Skjutsade henne vid halvtolvtiden och när jag kom tillbaka tog det inte lång stund förräns Nicholle blev hämtad av sin pappa. Då var det bara jag, Katta och dom minsta tjejerna kvar. Så vi klädde på oss lite snabbt och packade ner barn och grejer i vagnarna och begav oss till Ikea.

Där blev det lite fika och shopping. Sen åkte vi hemåt och köpte lite mat och gjorde skaldjurspaj med sallad. Jättegott blev det.

På tisdagen blev det att mysa hemma. Katta hade varit iväg en vecka och jag kände också att det var skönt att bara ta det lite lugnt. Sen sov tjejerna om varandra, så vi kunde lika gärna vara inne och busa.


Idag begav sig Katarina och Noelle hem igen. Det blev lite tomt här hemma när man blivit lite van vid att försöka se till att dom små inte skadade varandra. Båda två sken upp väldigt mycket när dom fick syn på varandra, men kommer man för nära så kan det ju hända att man vill känna lite väl hårt. Jag hoppas att vi ses snart igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0