Om man skulle ta och blogga om helgen då...

Vi åkte som sagt på torsdagen till Grästorp och stannade över natten och begav oss sen på torsdagen upp till Katrineholm.

Väl framme där fick jag spendera ett tag med shopping. Alltid är det nåt man glömmer. Denna gången blev min necessär lidande. Jag hittade lite smått och gott att spendera pengar på. Sen fick det bli en promenad till garaget där Robin var. Vi for sen hem till Johan & co. Där byttes det olja och grillades lite. Vid halvtolv tiden fick en snabb tvättning av bilen bli det sista vi gjorde innan sängen lockade.

På lördagen gick vi upp ganska tidigt och begav oss mot Malmby/Strängnäs. Där skulle saker och ting iordningställas för träffen.

Robin tränar armmusklerna genom att dra en soptunna full med vatten

Sen började det droppa in folk och det var dags för ett möte för att gå igenom vad som skulle hända under dagen.



Efter dessa kort så lånade jag ut mitt kort så Micke kunde filma med en videokamera. Dock missade han att ge tillbaka det innan han åkte hem på lördagen. Så efter detta blev det taget några kort med våran videokamera, men har ännu inte lagt över dessa bilder.
Det kördes bilar och grillades och pratades under lördagen.

På söndagen blev det också en hel del bilkörning, även för min del fast inte riktigt som ni kanske tror. Robins bil gick sönder och närmaste reservdel fanns ca.16mil därifrån, så snäll som jag är så begav jag mig iväg med lånad bil och gps. Så spenderade 3 timmar körandes. Tyvärr ensam, men det gick bra ändå.
När jag väl var tillbaka hade många lämnat platsen och folk hade börjat packa ihop. Så det var bara till att börja packa medan bilen lagades. Lite kul var det ändå när man såg hur många dom var som låg under bilen.


Vi kom i alla fall hem. Helt slut i kroppen, och huvudet. Bilen är ju inte direkt den tystaste. Tyvärr kom vi så sent att barnen hade lagt sig, som tur var hade vi redan innan bestämt att vi skulle sova i Grästorp så det var bara att lägga sig i bäddade sängar.

Igår bar det av hemåt igen. Stannade till i Kungsbacka och handlade lite och sen blev det bara massa slappande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0