Projekt: Filippas rum

Jag har sen ett tag tillbaka velat göra nåt i Filippas rum. Hon har haft en "backhylla" från Ikea men om jag nu tagit ut till vardagsrummet istället, för att få lite bättre ordning på Alinas leksaker. Till Filippa köpte jag nu under rean en Billy-bokhylla, en mönstrad sådan. Samma pris som den andra bokhyllan hon har i sitt rum. Men den gamla är inte lika djup och inte lika bred så kände att denna blir bra. Till hyllan köpte jag lådor som leksakerna kunde ligga i istället. Sen ställde jag upp datorn i hyllan så den slapp stå på golvet (nej, hon har inte fått en ny utan en gammal och nej, hon har inte internet).
Nu känner jag mig i alla fall klar. Självklart är det lite smådetaljer som måste göras men i det stora hela är allt klart. Jag hoppas att Filippa kommer tycka om det. Jag gjorde en chansning och gjorde om utan att fråga.

Så här blev resultatet. Tog dock inga "före"-bilder


Istället för backhyllan så fick hon nu en lite större lekyta i hörnet.
(som sagt; det finns lite småsaker som behövs städas undan)

Nu är jag bara sugen på att sälja sängen, och skaffa en mindre så hon får ännu mer golvyta.


Kommentarer
Cina

Va bra det blev =) Hon kommer säkert gilla omvandlingen. Kramis

2010-07-09 @ 21:22:22
URL: http://cinans.blogg.se/
Katta

Blev super fint snäckan:)

2010-07-09 @ 22:16:29
Stina

Vad fint det blev! Jag tror hon kommer att bli överlycklig = )



Kram

2010-07-11 @ 09:55:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0