Filippas & Alinas lilla krypin

När Filippa var 1,5år fick hon ett Pippi-tält av Charlotta och Jonas i julklapp. Det har packats upp och ner ett antal gånger genom åren, men det har alltid varit lika kul. För några veckor sen hade vi det uppställt i Filippas rum, men efter bara nån dag ville hon inte ha det kvar. Jag kände att jag inte orkade packa ner det igen, brukar ta nån månad sen vill hon att man ska packa upp det igen, så jag bar ut det till vardagsrummet. Nu har Alina dock fått span på det och kryper ut och in. Har hon bara nån leksak hon tycker om därinne så kan hon lätt stanna där i 20 minuter. Hon tycker det även är kul när man ropar på henne och säger titt-ut. Häromdagen tog Filippa med massa kuddar dit in och tjejerna satt där inne och busade och fnissade. Ett väldigt härligt läte. Jag tror i alla fall att jag låter tältet stå uppe ett tag till.


Nicholle och Filippa i tältet 060103


Alina i tältet häromdagen



Kommentarer
Katta

Va längesedan. De var ju så små och goa:) Man glömmer fort att de har varit så små:)

2010-06-24 @ 17:40:31
Jeanna

Sicken gullunge hon e!!

2010-06-24 @ 21:16:15
Lina

mysigt...

gla midsommar till er oxå..

kram

2010-06-24 @ 22:14:55
URL: http://lina87.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0