Klumpen har lämnat magen

I morse efter frukosten så hade jag egentligen ingen lust men Robin tog med mig till gymmet så att kortet kunde bli uppsagt. Jag hade en klump i magen hela vägen dit. Väl framme så stod det en tjej i kassan, jag var lite nervös att det skulle vara hon vi pratade med igår. Vi berättade att mitt kort skulle sägas upp och Robin frågade om hon fick göra det, och det fick hon. Robin berättade att jag varit inne den 29 maj och hon sa utan att tveka; ja men då skriver vi från det datumet. Det svaret gjorde mig väldigt glad och jag kände att jag kanske kan tänka mig att gå tillbaka och träna för dom igen i alla fall. När vi åkte därifrån hade klumpen lämnat magen och jag känner mig väldigt glad nu.



Kommentarer
Jeanna

åh vad skönt att höra! =) glad jag blev nu att det löste sig för dig!! kramar!

2010-06-09 @ 19:03:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0