Mina goa tjejer

Filippa fick igår en lapp från simskolan där det stod att hon tagit sitt första märke:
Doppingen - Titta under vattnet 3 gånger.
Dyka under en rockring eller liknande 3 gånger.
Hoppa ifrån bassängkant eller brygga 3 gånger.

Den passade fint på hennes tröja

Filippa är även en väldigt påhittig tjej och kom på att man kan ju använda ett födelsedagskort man fått och klippa till och häfta fast papper där i så blir det en "skolbok". I den sitter hon nu och skriver upp olika tal. Hon laddar väl för hösten.

Alina håller som vanligt på med nya upptåg. Idag använde hon vagnen istället för händerna när hon kröp. Det gick lite fortare så.


Sen fann jag henne invirad i en telefonkabel, sittandes med en ballong i munnen som hon drog så långt hon kunde tills hon släppte med tänderna så den smatt iväg. Detta har jag fångat på film, ska se om jag kan dela med mig av det nån dag. En bild fick jag till i alla fall.


Kommentarer
Stina

Hahaha! Dom är för underbara. Det sitter säkert generna ; )

2010-06-17 @ 14:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0