Shopping och rensning

Igår så åkte vi och handlade mat tidigt på morgonen. Sen lämnade jag av Alina och Robin hemma och begav mig till H&M. Dom har ju en jätterea på sin hemsida men har inte hittat nåt. Ibland vill man ju klämma och känna. Dock till min besvikelse så fanns det knappt nåt på rea alls. Begav mig då istället till Gina. Där vet jag ju att det finns tights i massor. Köpte ett par gråa då jag alltid nästan går runt i mina svarta. Köpte även ett par svarta "cykelbyxor" hihi. Tänkte det kunde passa bra till tunikor och klänningar i sommar, och självklart utökade jag min linnekollektion. Denna gången blev det ett rosa. Fortsatte till Lindex där jag hittade ett par tights, med jeanskaraktär. Hur mjuka som helst. Jättesköna! Kände mig nöjd med mina köp. Jag hade tagit på mig spenderar kjolen som jag inte använder speciellt ofta.

Under eftermiddagen igår insåg jag att jag nog behövde göra en rensning bland mina kläder. Jag ransakade mitt huvud väldigt mycket. Det tar emot att göra sig av med kläder man inte använt så många gånger, men samtidigt kan ju dom kläderna få en att må lite dåligt när man varje gång man öppnar garderoben ser dom och inser att man kanske borde använda dom.
Fick ihop en kasse, så är det nån som är intresserad av att titta där i så är det bara att hojta till. Gärna så snart som möjligt. Annars hivas dom iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0