Tisdagseftermiddagen

På tisdagseftermiddagen gick jag och tjejerna iväg till Lunnevibadet i Grästorp, där skulle mamma möta upp oss när hon slutade jobbet. Det gick fortare än jag trodde att komma dit så vi gick in lite i förväg. Filippa hoppade glatt i vattnet och badade tills mamma dök upp. Vilken nostalgitripp det var. Har badat där hur många gånger som helst.

Alina plaskade omkring i den lilla babypoolen och samlade upp alla löv längs kanterna


Alina fick sen även vara med dom stora tjejerna i den stora bassängen


Filippa badade tills hon blev blå om läpparna

Men dagen var inte slut där, passade även på att träffa Jennifer som för stunden var hemma hos sin mamma. Där hennes hår fick en omgång av hennes lillasyster Julia. Självklart passade jag på att bli klippt när jag ändå var där. Det blev en snabb visit men hoppas på att få se mer av Jennifer på fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0