Bilresan gick bra...

...för er som undrade. Alina skötte sig bra i dom dryga 3,5 timmarna som det spenderades i bilen. Hon sov en hel del. Började dock bli på riktigt dåligt humör ca. 3 mil ifrån Karlshamn, men det var bara att höja volymen på stereon och sjunga så blev hon tyst. Hon undrade nog vad det var för konstig mamma hon hade.
Väl framme blev man mött vid bilen av en stor kram och ett glatt leende. Vi installerade oss i gästrummet och Alina somnade efter lite mat och lek i den lånade resesängen.
Blev bjuden på tacos till middag, det var riktigt gott efter en bilresa som bara innehöll cola och choklad hihi. En hel del prat, lek och tv-tittande. Nu ligger jag i sängen och tänkte fortsätta läsa i en bok min mamma rekommenderat. Jag förstår vad hon menade med att man inte kan lägga den ifrån sig.


Nikkan, Noelle och Alina (Ingen som var intresserad av mig)


Noelle

God natt på er alla!



Kommentarer
Stina

Tack! = )



Från en som undrade

2010-03-18 @ 12:25:45
URL: http://stoonen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0