Dags att uppdatera kanske...

Igår fick det bli en promenad till affären, känns alltid som det är nåt som saknas i kylen. Lite fredagsmysgodis till Filippa. Konstigt det där med fredagsmys. Alltså jag vill jättegärna ha fredagsmys, men enligt en viss reklam måste man ju äta nåt onyttigt samtidigt. Det är inte lätt för oss barnfamiljer att förespråka lördagsgodis när tv-reklam arbetar emot oss.
Igår hade jag och tjejerna fredagsmys tillsammans med Stina.


Idag hade Alina förstått det där med att på lördagar har man sovmorgon. Tjugo i nio blev det. Hon har ju dom senaste två veckorna vaknat närmare sju, så lite skönt var det allt, även fast jag hade nog kunnat sova till halv elva.
Hon lyckades även med konstycket att åla och stänga inne sig själv mellan hyllor och lådor.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Självklart så regnar det. Men det är väldigt skönt med helg, för då är ju Robin hemma på kvällarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0