Daisy

Idag åkte jag och Filippa hem till Emily och hennes lilla bebis Daisy. Nu förtiden är bebis ofta förknippat med människa men denna lilla bebisen är en underbart söt liten valp.

Vi hade med oss "dammsugare" och Emily bjöd på fruktsallad och vaniljvisp. En kopp kaffe satt inte heller fel. Filippa är väldigt reserverad när det gäller hundar. Hon höll på att krypa in i mig när hon satt i mitt knä och den lilla söta närmade sig. Jag är oxå väldigt reserverad när det är hundar jag inte känner men denna lilla godingen ska jag nog rå på. Filippa busade till slut med henne och hon ville väldigt gärna åka dit och hälsa på igen, så kanske får ta och boka in ett möte om två veckor innan Emily ska börja jobba igen.

Jättefin är hon, och kul ska det bli att få se henne växa upp.

Vill ni läsa mer om Emily och Daisy så kan ni kolla in deras blogg http://genetiqua.blogg.se/



Kommentarer
Emily och Daisy

Tack för idag tjejer! Mycket trevligt, ser fram emot fler träffar inom närmsta framtiden.

Kramar från oss

2010-03-14 @ 21:43:14
URL: http://genetiqua.blogg.se/
Linda

Åhhh, vilken sötis. Vi hade en rottis som blev 11 år, Nellie var väl runt 9 mån när vi fick ta beslutet :/, hon var gammal och trött, antagligen hade hon också ont så det var rätt, men svårt beslut. En ny vovve blir det nog i framtiden, om det blir en rottweiler igen vet vi inte. Fantastiskt fina är de, men stora :-)

Kram Linda

2010-03-14 @ 22:03:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0