BVC, familjen Thernzon, fröken Lindahl och en lapp

Idag var det dags för halvårskontrollen av Alina. Hon hade växt till sig lite. Inga anmärkningar alls faktiskt. Man har ibland frågor om saker men glömmer som vanligt av dom när man väl är där.
Sen fick det bli en liten roadtrip hem till familjen Thernzon. Det bjöds på lunch och sen blev det lite chokladbollsbak för att stilla sockerberoendet. Alina lånade Caspers säng, hon låg en stund och sparkade på mobilen men somnade sen gott. Skönt att ha ett barn som kan tänka sig att sova lite var som.


Alina och Casper på lekmattan i köket


Tindra, hon och Filippa lekte lite i hennes rum


Alina passade även på att testa gåstolen

Ikväll har vi även fått besök av fröken Lindahl. Jag tror att både jag och Jessica fick ut ganska mycket av hennes besök. Passade på att äta lite lasagne som egentligen var lunch tills imorgon.
Känner mig riktigt nöjd med dagen.

Fick förresten även en lapp i brevinkastet idag.

18A är alltså granntrappen. Det finns fyra lägenheter där. Hoppas innerligt att det inte är hon som har sitt vardagsrum bredvid vårat sovrum, men känner på mig att så säkert är fallet. Bara att bita ihop antagligen, men blir det ohållsamt så får man väl säga till. Tur att jag bor ihop med killen som inte tvekar när det gäller att säga ifrån =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0