Hemlighet

Idag var det dags att åka och hälsa på Cina i hennes och Marcus nya lägenhet. Dom har bott där ett tag nu, men det har aldrig riktigt passat in att åka tidigare. Den ligger en bit utanför Kungälv, ute i nästan ingenstans. UNDERBART! Ärligt talat. Jag vet inte vad jag förväntat mig men det var väldigt mysigt. Skulle också kunna tänka mig att bo i Kungälv.
Vi pratade och vi pratade. Tiden gick lite väl snabbt. Hade jag inte haft två barn som behövde min omsorg här hemma hade jag nog stannat ett tag till.
När jag fyllde år stod det i mitt födelsedagskort att jag fick önska mig nåt från Cinas tripp till staterna. Jag funderade lite på vad som kan vara lite speciellt. Så jag önskade mig nåt från Victoria's Secret och idag fick jag en underbart söt lite påse. Bara den hade varit tillräckligt i present.

Vad som fanns i? Det låter jag förbli en hemlighet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0