Leklördag

Igår hade vi bestämt att åka in till stan för att byta tröjan som jag gett Robin i födelsedagspresent. Jag var tydligen dålig på att uppskatta hans storlek hihihi. På väg hem gjorde jag och Filippa en avstickare till McDonalds där dom hade ansiktmålning. Filippa blev en jättesöt fjäril.


På eftermiddag fick vi sällskap av Filippas förskolekompisar Alicia och Nellie och deras mamma Linda. Det är alltid kul med lite sällskap som får tiden att gå. Dom lekte både inomhus och utomhus. Det kollades på film och målades. Tror att det var några barn som var ganska trötta sen efter allt lekandes.


På kvällen fick det bli pizza och Melodifestivalen. Jag har alltid tyckt om MF, men dom senaste åren har jag tappat hoppet om schlagern. Varje år när finalen är slut intalar jag mig att jag inte ska titta nästa år. Ändå så sitter jag där. Vill inte ens tänka på det nu hahaha. Livet går vidare.

Idag ska jag och Filippa iväg en sväng, vart vi ska få ni förhoppningsvis läsa om lite senare.



Kommentarer
Linda

Fina tjejer vi har :-)

2010-03-14 @ 22:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0