Måttligt road

För några dagar sen skulle jag se om jag kunde hitta Filippas gamla strl 80 kläder. Jag har hittat några enstaka. Jag hittar alla andra kläder från strl. 50 till ja vad det nu är 110 som vi senast lade undan. Men inte dom jäkla 80-kläderna. Sen blir man ju ännu mer irriterad på att man inte kommer ihåg om jag kan bort dom eller om jag slängde en hel hög för att dom var alldeles matiga eller om hon helt enkelt inte hade fler 80-kläder. Hon kanske hoppade från 74 till 86. Frustrerad är det minsta ordet. Men jag ger inte upp. Får jag en stund över imorgon så ska det rotas igen. Jag ger det en sista chans annars blir det till att shoppa loss lite, och på nåt sätt så är det ju det jag vill. Att ge min lilla sessa nya kläder. Jag vet ju själv hur det är att ärva saker ;-) hihi.
Som sagt, ska ge det en sista chans, sen ger jag upp. Dom finns nog helt enkelt inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0