Möblera om

Jag sitter väldigt väldigt ofta och funderar på hur jag kan möblera om. Nästan varje kväll när jag lägger mig funderar jag på hur sovrummet kan göras annorlunda. Jag tror att jag har fått denna möblera-om-genen från min mamma. Idag gällde det dock inte sovrummet. Jag har slitit en del för att möblera om i vardagsrummet. Två bokhyllor har fått separera och den ena bytte plats med skänken och den andra ställdes mellan fönstrena. Just nu är det stökigt här. Jag har gjort en barikad av stolar för att Alina inte ska åla in bland alla saker.
Däremot insåg jag att vi har väldigt mycket saker, jag är ju av den naturen att jag har svårt att slänga eller göra mig av med saker som jag/vi har fått som jag kanske egentligen inte vill ha kvar. Man vill liksom inte såra nån. Dock så får det nog tyvärr bli så om ett tag, men man kan ju inte spara ALLT. Tror inte att det finns nån annan som gör det. Ska sätta mig med Robin imorgon så vi får ransaka oss själva om vad vi ska spara och inte. Nån som letar efter nåt särskilt som jag kanske har liggandes?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0