Rätt kvinnor på rätt plats

Idag åkte jag och Alina hem. Det är med blandade känslor. Underbart skönt att vara hos Katarina och bara ta en dag i taget, samtidigt saknade jag Robin och min stora prinsessa (som kommer hem imorgon).

Men det var inte det detta inlägget skulle handla om...

På vägen hem började bilen ropa efter mera dricka så stannade till i Falkenberg på Preem. Tankade och gick in och betalade. Kassörskan var glad och trevlig, inte överdrivet, men hon fick mig att känna mig glad. När jag ändå hade svängt av vägen så körde jag förbi Mackedonken och köpte två hamburgare. Även där två glada tjejer som även dom var väldigt trevliga och önskade mig en bra dag. När jag kört därifrån satt jag med ett leende på läpparna och kände att det finns fortfarande människor som är serviceminded och sprider glädje i andras vardag.



Kommentarer
Mia

det är ju inte allt för ofta det händer. Alltså att rätt personer jobbar med rätt yrke.

2010-03-21 @ 19:32:36
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0