Roadtrip imorgon med lill-skruttan

Imorgon ska jag och Alina åka ner till min underbara väninna Katarina och hennes familj. Hon fick en liten Noelle för snart fyra månader sen, så det kommer bli mycket mys med barnen och några promenader antar jag. Jag håller tummarna för att det kommer gå bra med två bebisar i lägenheten, men jag tror att båda dom två små är ganska lätta att ha att göra med. Jag är lite orolig för bilfärden imorgon. Laddar med en flaska välling och ska se till att trötta ut Alina så mycket som möjligt innan hon sätts i bilen för så mycket sömn som möjligt.
Nu håller jag på med packningen. HERREGUD! Jag vet inte vad jag ska ha på mig och med mig, och man ska se till att man inte glömmer nåt till Alina. Behöver dock inte släpa med mig matstol eller sängkläder. Det underlättar ju, men ändå. Robin verkade dock tro förut att det bara var att slänga ner lite i en väska. Tror att jag ska sätta han på att packa nästa gång vi ska nånstans. Ska bli intressant att se om han tänker på det mesta. Han kan ju ibland ha lite svårt att bara komma ihåg nappen och snutten när vi ska ut och åka hihihi.
Nu tror jag dock att jag bara har necessären kvar att packa, ska nog göra den lite senare. Först ska det bli lite slappning framför tvn.



Kommentarer
Emily och Daisy

Ha en härlig resa! :) Kram

2010-03-17 @ 08:42:28
URL: http://genetiqua.blogg.se/
Stina

Hoppas att ni kommit fram ordentligt! = ) Kram

2010-03-17 @ 18:28:34
URL: http://stoonen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0