Dagen som gått

I morse ställde vi klockan för det väntades finfrämmande. Theresia, Rustan och Casper kom på lite förmiddagskaffe. Eftersom Rustan tjatade så på mig att jag skulle lägga upp ett kort på dom så kommer ett här ;-)


När dom åkt igen var det dags för Alina att sova innan det var dags för babysimmet. Vilken energi hon hade idag. En fröjd att se. Sen var det hem och hon fick mat, sen var det dags för sängen igen.
När hon vaknat igen bestämde jag mig för att ta tjuren i hornen och gick till affären. Alina satt glatt och tittade på allt som hände runt omkring.

Hon somnade här för en stund sedan, funderar på om hon tänkt sova för natten för hon somnade ca. 1,5 timma tidigare än igår. Man kan ju alltid hoppas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0