En alldeles lagom välfylld onsdag

Idag skjutsade jag in Filippa till Charlotta för att dom skulle gå på stan och shoppa lite presenter till Filippa. Kläder är ju alltid bra om hon får säga till lite om i alla fall. Vissa saker kan ju lannars igga i garderoben i evigheter.
Själv fick jag besök av Sally. Det var ett tag sen sist. Dom har haft fullt upp med sin flytt. Hoppas på att vi kan åka och kolla på den nya lägneheten nån dag. Sally som för stunden var barnfri, förutom den i magen, lämnade jag hemma en stund med Alina medans jag traskade iväg och köpte lite onyttig lunch.
Vid tre tiden åkte jag in och hämtade Filippa. Hon hade nog fått nog av sällskap för dagen för hon gick raka vägen in till sitt rum och började leka.

Alina fick komma in en liten stund och leka med Filippas "leksaksmatlåda", massa spännande saker fanns det där i.


Jag och Filippa åt lite korvstroganoff medans Alina sov eftermiddag, dock väckte jag nog henne alldeles för sent för nu står hon i sin säng och inte vill sova. Hon brukar annars somna senast halv nio. Jag får väl helt enkelt ta och gå in och lägga mig med henne.

Avslutar med en bild på lite syskonkärlek ♥



Kommentarer
Jeanna

Vilken mysig bild! =)

2010-05-06 @ 15:07:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0