Ett litet tips

Min vän Sally tipsade mig om att Brios lära-gå-vagn var billig på ÖB och eftersom Alina reser sig upp så tänkte jag att det kan nog vara dags att införskaffa sig en sån. För att ha nåt pris att gå efter så kollade jag upp att på Nids4kids så kostar den 299:-
Idag traskade familjen bort till ÖB för att köpa en vagn. Jag kunde inte tro mina ögon när jag såg att den bara kostade 179:-!!!! Hur kan det vara sån sjuk skillnad från affär till affär. Dom hade även andra Brio-leksaker som var till ett mycket bättre pris än i vanliga leksaksaffärer.
Så ville bara tipsa om att ni kan testa att gå in på ÖB om ni ska köpa leksaker, jag kommer garanterat att gå dit igen.

När det gäller Alina och vagnen så behöver hon nog lite tid på sig. När jag ställde henne vid den så putte hon bak rumpan och satte sig ned med en gång. Har nog aldrig sett det hända innan.



Kommentarer
Cina

Härligt att man kan göra klipp ibland! =)

2010-05-09 @ 19:20:55
URL: http://cinanas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0