Idag blir det tjejkväll

Känns som jag inte uppdaterar lika ofta längre, men det är väl så. Man ska liksom inte känna sig tvingad att sitta och blogga. Man ska ju göra det för att man vill. Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Vardagliga ting. Igår var det jobb och sen kom Hampus, Karolina och David och åt mat med oss innan dom tog med sig Robin och gick på bio medans jag stannade hemma med tjejerna. Idag har vi varit på Ikea och på Coop. Robin förstår dock verkligen inte varför man måste gå så länge på Ikea. Vi hade gått igenom och betalat på en halvtimma *suck*. När vi sen skulle hämta Filippa så hade hon precis trillat på en av rutschkanorna/klätterbackarna inne i lekrummet. Fick fylla i en anmälan, det hände som tur va inget allvarligt, men det ska ju vara säkert på sånna platser så dom tog bort repet som hon fastnat i med en gång.
På Coop blev jag glad när jag såg att om man shoppar med shopexpress så får man köpa blöjpaket för 79:-. Det går ju åt en hel del sånt här.
Nu sitter jag vid datorn, Robin ligger i soffan, Alina ligger i sin säng och Filippa sitter vid Robins dator och surfar på Bolibompawebben. Robin ska sen ta barnen och åka på 80+28 års kalas. Jag hade redan innan blivit bjuden på erotikparty i Floda med bästaste Tessan. Ska bli kul att få umgås med massa tjejer. Shopping får jag nog hålla mig ifrån.


Får den ena bada så måste ju den andra få bada



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0